Friday, December 31, 2010

Dari Tel Aviv ke Sabahkini

 
Yahudi pun penjarakan pemimpin perogol. Di Malaysia, panas diperkatakan tentang seorang ahli politik (yang seperti Kastav adalah juga bekas Menteri Palancungan) terlibat kes merogol bekas amahnya. Laporan tersebut dibuat pada tahun 2007 dan dipercayai diperap oleh PM ketika itu. Betul atau tidak laporan NGO tersebut, wallahualam .. sepatutnya kita siasat dengan terperinci. Tak boleh biar orang tuduh pemimpin kita melakukan jenayah terkutuk tanpa siasatan. Tapi pasal kita dah tak siasat dan kes tu dah terpendam, sekarang ni tampak macam kita telah cuba mengabui mata rakyat.

Kan ke susah diri sendiri?!

Baca kisah si bekas President perogol dari Tel Aviv di sini. Lepas tu baca Sabah Kini, siap ada gambar..
 

14 comments:

Anonymous said...

I dont think you developed the right amount of balls to take on someone so big...overnight...Ferrari or not...So kudos to you and the person whose you're carrying for..

donplaypuks® said...

Suddenly, when it suits selective-minded Malaysians and their personal agenda, Israeli courts are great dispensers of justice?

Otw, they are the great enemy and satan worshippers? Except of course when you pay Israelite studded PR outfit APCO $100 million to spindoctor us Taxpayers) with our own money? Where have we gone wrong and how did Rosemajib hoodwink us and do it? Muahaha!

dpp
we are all of 1 Race, the Human Race

Seolferwulf said...

Well, Israel has a more vibrant democracy and a more outspoken press than Malaysia.

Something that the spin doctors in Malaysia have deliberately ignored in their pursuit of an agenda to vilify Israel.

Not that it makes an iota of difference to Israel anyway.

Lee said...

Those found guilty of rape rightly should be flayed and jailed.They should not be just told to "get lost "Appropriate punishment should be meted out !The minister concerned will not be around after the General Election.This is obvious.But, whether he can escape punishment or not would depend on who wins in the General Election !

Anonymous said...

This is old story la..IF its true, it shouldn't be covered up of course. But u r really into this because u hate RY kan?

NeoNodeGuy said...

rockybru,
i am flabbergasted, wat made u take on Barisan Najis guy on this "changemymode" minister
Once, i am yr secret admirer. It was long time ago. Back then i tot you were in the same league with Sir RPK. But then u changed along the way.
Anyway, i am beginning to "adore" u back. Maybe you have yr own reason. In the mean-time, kudos to your guts.

Anonymous said...

Just read..

http://azlishukri.blogspot.com/2011/01/isu-rais-yatim-rogol-amah-satu-fitnah.html

maae said...

Kalau tak salah,bekas Presiden ini asal usul nya dari Iran....(betulkan kalau salah)

Jadi,agenda zionis tetap menjadi sanjungan.Kalau dia dari Israel sendiri? Agak nya bagaimana pula?

Nampak nya impak pada Iran,musuh ketat!

Komen sikit Dato'...

borhan said...

kalau benar sekalipun kes ini tidak mengancam kedudukan politik sesiapa tidak seperti kes liwat yang banyak versi dan sukar untuk dibuktikan itu maka ia dibiarkan begitu sahaja. agaknya itulah yang selalu disebut orang sebagai pendakwaan terpilih...agaknya..dulu selepas pilihan raya yang lepas ada cerita menteri pencen meraba punggung pelayan wanita dalam bar..lepas hu ha hu ha seketika lenyap begitu sahaja..

Anonymous said...

Dato Sakm,
Bezanya dengan kita di Msia, Israel pentingkan maruah. Kita nie mai PRU letak batngkayu pun, Rakyat kata batangkayu pun batangkayu la dah nasib badan dapat wakil batangkayu..Rakyat..Hu3..itu pasal la menteri kita kata kat amah dia, Batang Berjuntai dah'

kyrul said...

Salam Rocky,

Page tersebut sudah di'hack'. Nampaknya ada 'makhluk-makhluk' yang ketakutan. Hehehe ;)

Anonymous said...

Bro Rocky... Blogger Gomo said something bout you... What say you?

Ahirudin Bin Attan said...

Kyrul writes:

Salam Rocky,

Page tersebut sudah di'hack'. Nampaknya ada 'makhluk-makhluk' yang ketakutan. Hehehe ;)

7:51 PM

Rocky says:
Dear Kyrul, I heard Sabahkini breached 1 million hits over that one particular posting. Their servers crashed. When they get it up again, I'm sure the said page will re-appear.

Cheers.

Kunak Press said...

Salam Rocky Bru,
Anonymous kyrul said,
page tersebut sudah 'dihack',

tapi.. ramai dah baca di
sabahkinimirror.blogspot.com