Monday, November 28, 2011

Slur after slur

Mulut lancang dan lancau. We have been hearing far too many racial and religious slurs lately. And from the people's reps, no less. This one, courtesy of Parpukari, is of DAP's Nga Kor Ming making a fool of himself with remarks unbecoming of an elected representative of the people. At the expense of Perak Menteri Besar and the colour of his skin.  

Nga should't wait too long to apologize publicly to all dark-skinned Malaysians.

47 comments:

Anonymous said...

he shouldn't have said that. disappointed with him.

BL

Anonymous said...

Zamry tu bukan hitam. Dia tu mamak, just like Mamakthir and Shahrizat. Mamak thieves.

Godfather

Anonymous said...

Konsep kebajikan org PAS. memberi pada yg kaya dan meminta derma pada yg miskin.
ajar agama pada yg kafir.
ajar mengkafir pada yg beragama.

Anonymous said...

no apology needed. Utusan gets away with shit all the time...and u support it.

Anonymous said...

Eerrr Rocky,

Stop Slurring, its a sign of Stroke....Suggest you take Racun Tikus and get it over with.

Of all people to Promote! Parpukari...He's mad because of his Mamak heritage!




Bon Journo

Anonymous said...

nasir safar ckp silap sikit, terus minta maaf dan resign. Nga kor ming yg haram jadah ni masih nak maki semua org walaupun dia dah silap. Tau dasar apa? Dasar komunis.

Anonymous said...

Badut-badut PAS yang duduk keliling cina racist anti Islam tu ketawa mengilai macam monyet menjual bangsa dan agama. Memalukan.

Kuantan.

Anonymous said...

PAS tu melayu bodoh!

PAS bagi cina DAP beri ceramah dalam majlis ceramah PAS.

Ada cina DAP bagi melayu PAS beri ceramah dalam majlis ceramah DAP? Untuk menghina cina lain?

Memang betul lah PAS ni dah jadi keldai DAP!

belang said...

yea, a typical holier than thou style. What more interesting is that a few kopiah peoples are clamouring and clapping for this rascist pastor speech. Have they no shame letting their own brother humiliated to the level? How could they be so low?

To Nga, did christianity teach you to say that? If you want all the malay to be rascist, let us be then.., This pendatang is too much already. Go back to where you belong Nga Kor Ming, to Chinaland...because pig eater and sepet like you just do not fit to be a malaysian.

Anonymous said...

I don't condone all those slurs and name-calling from all sides - and that include BN.

ZMS

eddy said...

Yang duduk dibelakang penceramah yang senyum macam kambing belum mandi, tanda setuju tu pun 2 x 5 lah sama macam penceramah bangsat tu.

Anonymous said...

Salam Bro,

Alamak! Awat pi promote blog Parpukari nie. Bukan aku menyebelahi maner2 ttp blog nie tak akan aku lawat lg. Hampih! Moronic way of writing! Takde substance! Kalau ada bahan cerita pun, tulislah dgn baik dan saksama. Kita paham. Utk layan man rempit level IQ rabbit blog ni tersgt la boleh!

Jasper Bloodstone said...

Is this worse than calling Malaysians "pendatangs"? Or questioning their loyalty?

Or what about Chandra Muzaffar rubbishing the concept of a "Malaysian Malaysia"?

Or what the Perkasa-ites and Himpun-ites have been emoting about?

Anonymous said...

Parpukari is embarrased to be a low life mamak

Penembak Babi said...

Bahagian 1

Satu tanda lagi mengapa menembak mati babi nate haram kejadah, menjadi wajib keatas setiap muslim tak kira ia mukmin sejati maupun fasik murrakab (ingat selemah2 iman adalah di hati).

Juga pembela dan pembantu Isle celup yang melindungi makhluk babi laknatullah juga wajib di sembelih kalau ia tidak bertaubat kerana berdasarkan video tu bangsat-bangsat Isle tu dah jatuh murtad keran dok menyokong kapiak mencerca Isle lain (walau lemah manapun imen Isle lain itu)! Haram Isle ikhlae rangos sembelihan Isle celup mace bangsat PAS tu, nikah anak pinak mereka atau berimamkan keparat penjilat pepek Cina itu.

Sama kita sembahyang hajat agar Nik Aziz bin Nik Mat, Hadi bin Awang dan balaci-balaci dio oghe terbenae dalae neraka jahanae bersama Pastor sial pukimak Ngar. Mudah2an mereka dikenakan azab yang pedih.

Oghe Isle betul walaupun lemah iman pasti ingat cerita ustaz ttg 1."abid di tipu syaitan" dan 2."perempuan sundal dengan anjing.

Moral kisah : 1. sehebat mana iman seseorang itu tidak akan gerenti dia lepas neraka kalau dia bersubahat dengan Syaitan pujaan kapiak lantas mensyirikkan Allah kerana didorong perassan riak.Kerana ujub, abid itu kecundang bak Nik Aziz moden yang ujub pasai waraknya. Lantaran Allah melondehkan gerangan siapa Nik Aziz dan sain-sainnya pada oghe Isle lain untuk renungae. Subhanaallah, sungguh berat azabmu yang diperturunkan dikit-dikit mace apa yang berlaku di Kelante: air paip kotor, AIDS tertinggi, banjir merato dan kematiae banjir, kemiskinan tegar, pelacuran dan jenayah antara tertinggi dan banyak lagi. Tidakkah ini semua harus menjadi ikhtibar kepada mereka yang berfikir

Moral dari 2. Sejahat-jahat manusia mana pun selagi ada sekelumit syahadah di hati insyaallah pasti diselamatkan Allah azza wajalla dengan Ehsan sifat Rahimnya. Itu ketentuan Allah jua kerana mencapai syurga bukan tertakluk kepada manusia itu tetapi keikhlasan nawaitu nya walau sekelumit sekalipun.

Nah gamplang sudah mana dia dok Pas dan balacinya bila PAS senda Isle, mainkan nama "Allah", menghalalkan perbuatan keji golongan kapiak seperti perempuan bernajis mughazallah melangkah dalam masjid, memepermainkan ayat Al Quran serta, Isle mendoakan ketua kapiak, mendirikan kuil dalam tempat Isle, memurtadkan penganut Isle masa Ramadhan dan banyak mende lain. Tambah lagi meneruskan permusuhan terhadap sedara seagama yang mohon bersatu. (ingat Saidini Ali alahissalam sendiri menurunkan pedangnya bila Muawiyah sial menghunus Quran di hujung pedang : apalah permusuhan PAS-UMNO itu sehebat permusuhan Isle zaman Saidina Ali).

BIGCAT said...

My sympathy to all mamak people. Racists like that la. The worst type are those who called other people racists but themselves are racists. Nothing much you can do but vote them out.

Penembak Babi said...

Dan tamsilan UMNO itu ialah dalam segala keburukannya, ia memegang jua kepada kalimah dengan ikhlae ibarat perempuan sundal yang memberi air kepada anjing menggunakan capalnya. walaupun amalnya penuh compang dengan dosa ttp dengan satu perbutan ikhlae tu ia mengharapkan keampunan dan keredahan Allah lalu menerima kesudahan yang baik.

Atau tidakkah mereka mengetahui ttg seorang jahat berniat hijrah kepada kebaikan lalu mati dalam perjalanan. dan disana diperintahkan malaikat mengukur jarak sipolan itu dan ditempatkan dalam kalangan oghe soleh kerana ia menuju kebaikan. bukankah pelawaan UMNO kepada PA itu satu langkah kepada kebaikan. Cuba kalian pikiaq tanpa buruk sangka ttg niat UMNO (kerana buruk sangka itu hasutan Syaitan spt sabda Rasul). Tidakkah itu meletakkan UMNO di jalan baik yang mana keikhlasaenya diketahu Allah jua dan sekiranya ikhlae dapatlah dia akan ganjarannya mace kisah sipolan penjahat di atae.

Lalu apa lagi yang perlu difikirkan umat Melayu Isle kalian apabila Rasul sendiri menjamin tidak akan ada kiamat selagi ada yang mengucap kalimah dengan ikhle.

Dan bukankah apa yang dijanjikan PAS dan PKR mirip kepada janji Dajjal akhir zaman yang membawa api dan air bila umat Isle kemelut fitnah yang mana Rasul mulia sendiri berpesan ambillah dan genggamlah api tu nescaya selamat walaupun panas membara. Janji2 PAS & PKR adalah air dajjal itu mengumpan Isle sesat ttp orang Isle bertakwa akan milih api demi mempertahankan akidah. Sama2 kalian pikiaq pesan hamba Allah ini, mudah2an selamat dunia akhirat dengan limpah kurnia yang Maha Suci, subhanaallah sesungguhnya Engkau menurunkan tanda-tanda yang jelas buat orang yang berfikir, Maha Suci Engkau ya Tuhan Semesta Alam. segala puji-pijian hanya untukMu jua.

Ya Allah, matikanlah aku dan umat Isle yang iklhae dalam jalanMU walaupun aku dan mereka tergolong dalam kalangan oghe-oghe yang berdosa. Sesungguhnya syurgaMU dapae kukecapi hanya dengan IhsanMu semata2 bukan dgn amalku yang tampak banyak ttp hanya sekelumit dalam pandangan kebesaranMU. Sesungguhnya segala amal baik aku buat, Engkau jualah yang berhak menuntutnya kerana kudrat yang Engkau kurniakan kepadakKu kerana RahimMu bagi aku wat amal itu. Ya Allah ampunilah hamba ini kerana aku menzalimi diriku kerana nafsu aku. Tetapi aku mengenggam pada kalimahMu Ya Allah, aku genggam kepada kalimahMu Ya Allah, aku genggam kepada KalimahMU ya Allah dan insyaalah dengan kudratMu aku genggam sehingga mati.Semoga Engkau melindungi Aku dari azab dan amarahMU. Allahuakhbar, Allahuakhbar, Allahuakhbar!

Skilgannon1066 said...

Aw, s**t - the shooter of porcines surfaces again with his own peculiar brand of asinine comments!

It must be the salubrious atmosphere that gives rise to such brain-boggling feats of logic!

He can even, apparently, invoke the Almighty in his posts.

Why he chooses to do so is anyone's guess.

Anonymous said...

"Zamry tu bukan hitam. Dia tu mamak, just like Mamakthir and Shahrizat. Mamak thieves.

Godfather"

Godfather tu nk jadi Jesus Christ? Asal dari Africa, nak ngaku omputeh!

Godfather tu penjulang Al-juburi, bapak segala rasuah, bapak segala pembohongan, bapak segala penipuan!

Anonymous said...

"no apology needed. Utusan gets away with shit all the time...and u support it.

10:42 AM"

And no apology needed from those chinese dailies? With shit scattered all over the place?

....And you licked it!

Anonymous said...

Memang trend ceramah pemimpin Pakatan Rakyat seperti Nga sama dengan Mat Sabu, penuh dengan maki hamun dan menghina orang. Bila perkara perkataan celupar yang dicakapkan oleh Nga ditimbulkan dalam DUN Perak, ada pula balaci2 Nga terus membela Nga. Begitulah rendahnya taraf pemikiran2 orang2 macam Nga dan penyokong2nya. Kita biarkan orang ramai membuat penilaian sendiri.

Penembak Babi said...

Hoi Babi laknatullah Skilgannon 1066. Ko dok menyibuk pasai aku gapo? Kote gatae, pantat panae, kepala butoh punya cina babi lanchau.

Tiu niamah punya babi kapiak pondan. Ko lari dari benang : http://www.rockybru.com.my/2011/11/some-curious-court-matters.html

tanpa jawab cabaran , mace sial pukimak sama mace penjilat pepek sundal! Skarang ko dok sini merapu mace bangsat gila babi. Hei pundek lanchau chouchibai, jawab cabaran jange jadi pondan!

Aku tak heran peranghai ko sial kepala butoh.Penjilat dubur LKY memang mace ko. Tak malu wei! kena tibai sokmo oleh aku dan lagi teruk oleh babi bangsa mu jugak (Peter Ho). Nak lepas geram ko cari aku nak tibai Isle pulak, babi sial.

Hei babilaknatullah, ko meme tak do tuhan. Tuhan ko babi tua bermisai, janggut tak cukur, perut boroi make mende haram sampai nak pecah perut.Pasai tu bangsa pukimak hang nak curi tuhan aku! dengan di sokong pukimak haram kejadah nik Ajis aka Najis palat laknat.

Ko babi keje ko tibai agama dan bangsa oghe lain mace rasis gilo babi! Ko kata Melayu "wankers" losers", ko kata Isle sama jugak. Ko jaga mulut dan badan ko baik2 sial punya Cino pukimak babi.Sebab silap haribulan ko akan disula dengan petola, ke besi buruk baru ko padan muka ko!

Sial pukimak, baik ko gi hisap tetek mak hang sebelum ko hisap puki dan tibai dia depan bapak hang. Lepas main pantat mak ko dan lanyak habis pantat bapak hang syit punya kepala butoh tak basuh buntut. Ko meme babi, nate haram!!!

r0 said...

Godfather,

Lu lupa ka, Anwar ada lebih kepada darah India. Lu mau panggil dia apa? Mamak pencuri, penipu and kaki kelentong?

Anonymous said...

Stupid Chinese!

Anonymous said...

BIGCAT,

Save your symphatees to the Mamak's, they are OK.
Instead give your symphatees to the Chinese.
Having politicians like Ngar, the Chinese will still vote him in as their leader.
How low can they be.

mustaqim said...

pathetic.....orang bersongkok dan orang islam jahil dah ramai di malaysia terutama dalam PAS...org cina maki hamun hina keji fitnah yg semua bukan dalah ajaran islam...diorang ketawa terkekek2...aiii laa neraka.....buka laaaahhh pintu mu luas2 bg mereka yang ingkar akan perintah ALLAH...

Anonymous said...

Apa pun Zambry tu sudara seIslam. Membiarkan kafir menghina saudara sendiri tanpa ingat akan dosa dan pahala asalkan matlamat tercapai --- Inikah Pas pejuang Islam ?...

Kecewa

Anonymous said...

What a shame.... DAP employed under class and racist orator.....confirmed now DAP and PAS are only suitable for peasants......

Ibrahim Kati
Ex Ketua Cawangan UMNO,
Batu Hampar
Padang Rengas

Anonymous said...

rO,

Anwar bukan mamak tapi dia pukiMamak

Sharifah "Bridgete Bardot" Kasmah
TKC '71

Jasper Bloodstone said...

Shooter of porcines

I think Skilly would say "Bring it on, beb. Or as they say in the US "Let's rumble".

And anyone who invokes The Almighty in support of their views...well, what can I say?

The jihadists in Al-Qaeda, the Taleban and the Lashkarites operate on the same mindset and wavelength.

And look where it got them!

Anonymous said...

racist of the highest order dan pak pak lebai di keliling tolong sorakkan pula...shameful!

Anonymous said...

Rocky,
What do you expect ? You cannot change that mamak to white is it not? Come !come ! alot of malays say worst than that about the pendatangs! Why so colour conscious!

Ong Kian Ye said...

FUCK NGA KOR MING la!!!

This guy was born out of wedlock by some AH LIAN who was working as a whore back in the 50's.

Mohd said...

DAP has just shot the rasist communist party in the foot.
Learn to shut your big mouth when PRU13 is just around the corner.
Just consider how many Malay votes DAP has just lost.

Anonymous said...

Eddy,

Why are u still using Christian name when u are not

Anonymous said...

The two pariahs went to India under the instruction of BABI - Brother Anwar Bin Ibrahim.

This BABI also mastermind Hindraf and went to India too to con the Indian leaders there.

These two pariahs should actually complaint about the cast system still being practiced in India. The pariah here in Malaysia is much better off than in India.

Anonymous said...

Anwar mamak tang mana???cuba habaq sat...pak dia melayu mak dia melayu...mana mai mamak??dah merelip sungguh nak buat camna..hehe

Anonymous said...

oh my have you ever read anything at parpukari's blog.

his language will make even a Don blush in shame!!!!

the sly fox

Ravi said...

I always never liked this Nga and Ngeh characters. Sorry lar both look and feel like cina apek. Wait they both are cina apek in their looks, the way they speak and of course their actions. To think of the quality of politicians that we have here, it is sad!

allan said...

selectively reporting, that is what you can do?

please highlight more context and let the readers judge better.

Sick post like this only promote hatred and gaining cheap political mileage for your master.

Indeed a lowly blogger work for low standard,corrupted politicians and most likely funded by taxpayer money.

Anonymous said...

That's the problem with UMNO. Overrun by mamaks, yet accuse other races of being communist, anti-Islam, anti-royalty.....

Godfather

Anonymous said...

Nga is a bloody rascist b*@#$%% for saying that !!!!

Anonymous said...

Ohhh like MALAYS are not racist? Should be that anyone is free to say whatever they want about anyone else. For example, how many times have Chinese people been called PIGS by holier-than-thou Malays? Saya Anak BABI!

Anonymous said...

Don' t make racist remarks fo comment on someone who is racist like Nga. Two wrongs do not make one right.
But it must be said that Ngar is not only racist, but also a bad representative of Malaysian chinese. After living in this country for so long, he still speaks poor uneducated Malay. Compare than with Wee Ka Siong and Chua Soi Lek. Most chinese BN ministers speak excellent Malay, even better that many Malay ministers.

Cannot imagine if one day Nga will become a minister, speaking like that in a formal setting. PAS, a party that never value Malay culture may able to accept that. But most Malays will feel stupid listening to someone like Nga.

Anonymous said...

Irrespective of parties, we ought to have better quality elected representives working for the rakyat. So choose wisely.

Anonymous said...

That fucked up Book called INTERLOK has more name calling than this asshole Nga... how come that asswipe book is made school text by UMNO pariahs?

DAP ... Pas .. PKR said...

no mater what we still want DAP Wins ... malaysia BN is overbord ... Pro Bn we know u get heaps of pay from BN but in sincerity ur supporting Opponent .. May God look after this election .